Kalles Mindepokal

Kalles Mindepokal er en af sjove pokaler, som uddeles blandt spillerne i klubben.

Pokalen er opkaldt efter Karl “Kalle” Johan Jensen, som var en stor spasmager i klubben. Spørger man Legenderne, lavede han sjov med alt og alle. Derfor fik han også et tilnavn blandt de andre legender, som ikke bør nævnes her på siden. Møder man en af Legenderne, så spørg endelig ind til Kalle, og så kan du være sikker på at høre mange sjove og underholdende historier om Kalles bedrifter.

Pokalen gives til en person, som er en spasmager ligesom Kalle var det. For at blive indstillet til pokalen skal man være en person, som bidrager til den muntre stemning omkring klubben og der er en del prestige i en sådan pokal i Bk. Olympia 1921.

3 tidligere vindere: Kim Butzbach (2005), Lars Andersen (2006) & Kim Mørch (2008)